چای سبز، افسردگی را كاهش می‌دهد

 

ورزش منظم و مصرف چای سبز برای مقابله با افسردگی مفید است.

‌نتایج یك تحقیق جدید نشان داده است كه استفاده از این روش بویژه برای جلوگیری از افسردگی در زنان مبتلا به سرطان سینه مفید است.

با این وجود دكتر زیائو او شو، محقق مركز پزشكی دانشگاه واندربیلت نسبت به مصرف بیش از حد چای سبز و ورزش بی‌رویه در این بیماران هشدار داد.

در طول این پژوهش، محققان فاكتورهای مرتبط با بروز افسردگی را در ۱۳۹۹ زن چینی كه حدود ۵۴ سال داشتند، بررسی كرده و خاطرنشان كردند كه با به كار بستن این روش تا ۶۲ درصد می‌توان پیامدهای سرطان سینه را در زنان بهبود داد.

این تحقیقات نشان داد: در زنانی كه بیش از دو ساعت در هفته ورزش می‌كنند، میزان افسردگی تا ۲۸ درصد كاهش می‌یابد. بعلاوه مصرف چای سبز نیز سطح افسردگی را تا ۳۶ درصد كاهش می‌دهد.

شرح این یافته در مجله «اونكولوژی بالینی» منتشر شده است

 
  بازگشت  
  New Page 1

Copyright  2008  SADBARG All rights reserved